Visninger: 73
Tid: 15:51:13 | 2 år siden

Filmanmeldelse White Noise

Hvid Støj er en horror thriller med et twist og går tilbage til 2005 med Michael Keaton, som vi kender bedre som Batman, i spidsen. Filmen behandler et kontroversielt emne i hovedet, kaldet EVP.

Filmen / historie

Baseret på historien
Historien begynder med far Michael Keaton, som spiller Jonathan Rivers, hans anden hustru Anna, ved Chandra West og hans søn spilles fra sit første ægteskab, Mike, af Nicholas Elia spillet. Med mor til hans søn, han er på god fod, og det gjorde hans anden kone Anna. Hun har netop afsluttet sin bog og de ønsker at tage vending i aftenen. Hidtil alt i harmoni.
Hvor er hun?
Tidlig aften, da Jonathan kommer hjem, Anna på bånd, som de spiser ophold med en kæreste og senere vende hjem. Men i nat, hun synes endnu ikke hjem. Så får han nyheden om, at hendes bil blev fundet undervejs. Det menes, at med ændringen af ​​dækket er faldet ned på vejen og muligvis endte i vandet.
Jonathan ikke mister hjerte og tror, ​​at vi kan blive kidnappet.
Mærkelige mennesker
Det er ham, at han er efterfulgt af lidt scruffy ældre mand og hvis han appellerer til ham bekræftede mandens historie. Han har fået noget og ønsker at dele dette med ham. I så fald, hans kone dø, og han ønsker ikke at det.
Hvis det viser sig, at hans kone helst hvor som helst vaskes og er derfor flyttet fra klippen, han stadig søger den fremmede mand. Han er, hvor han mødte Sarah Tate, af Deborah Kara Unger spillet end manden forklarede, hvad han gør, og hvordan han får gennem meddelelser.
White Noise
De døde kan kun kommunikere via energi og være på tv, tågen skærmen, er videregivet vage rapporter med stemmer, der er langt væk, og til tider sløret. Denne mand har fået meddelelse om sin kone ved langsomt, og han bliver trukket ind i sagen og vil tilgås fra hjem til arbejde. Hvis manden så bliver selv dræbt, er Sarah kommer til at hjælpe ham derhjemme.
Jonathan fanger beskeder og søger kontakt med mennesker, og det viser sig, at de rapporter, den modtager om mennesker, der endnu ikke var død, da den første prompt. Det efterlader et meget anderledes lys over sagen, og hvis han får en besked fra en kvinde, der er blevet kidnappet af en politirapport, vil han forsøge at hjælpe. Det eneste spørgsmål er, om det er klogt. Hvor ren er de meddelelser, han modtager, og han spiller nu ikke med sit eget liv.

Gennemgangen

Bag kulisserne
Direktør Geoffrey Sax, som også gjort Doctor Who, Othello og Margery og Gladys, der blev undertegnet i 2005 for denne produktion. I sig selv en god tema, men en film, der aldrig blev modtaget med den største entusiasme. Dette har mere at gøre med filmen end med emnet. Billederne på tv er langt fra, hvad erfaring lærer. Folk, der modtager disse meddelelser beskrive det som meget vagere, mens filmen viser tydeligt billederne. Det er så indlysende, at det ikke rigtig sker. Ikke desto mindre tog producer Paul Brooks Universal stadig en pæn sum indenfor. Med et budget på kun $ 10 millioner og en omsætning på 94 mio $, horror seerne tilsyneladende følte, det var en film at se.
Den aktører / script
Niall Johnson skrev historien i sig selv er ikke forkert. Der er pæne drejninger og ikke har nogen højt indhold uldne. Men optagelserne af fænomenet hvid støj er gjort meget barnlig, ser det ud som om, direktør Sax er af særlig skylden. Svært, fordi det allerede er et følsomt emne. Desuden Keaton spiller ingen reelle himlens stjerner. Deborah Kara, kvinden, der hjælper ham i processen, spiller stadig en pæn rolle. Hendes usikre side, men også for at bringe hende styrke hun stadig kender.
Alt i alt er det ikke en blockbuster, men for fans af Keaton og thriller / horror entusiast er det en film, der gør fordøje. Filmen er til salg og til leje på DVD.